Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Society's Reflection

ΘΑΛΑΣΣΑ: ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΣΟΥ ΥΓΕΙΑ

Όλοι μας έχουμε ζήσει έντονες στιγμές οι οποίες  κάποιες φόρες, έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν τις αντοχές μας με αποτέλεσμα να φθάσουμε τα όρια μας. Τι γίνεται όμως τότε; Ποιον παίρνει η μπόρα; Υπάρχει φάρμακο να γιατρέψει την πληγή, που έχει ανοιχτεί στην ψυχή μας, και η οποία, πολλές φορές έχει μετατραπεί σε οργή;

Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του φάρμακο, όπως είναι οι καβγάδες, η φυγή, η απομόνωση κτλ. Το δικό μου φάρμακο είναι η θάλασσα, ή για να κυριολεκτήσω το νερό. Είτε είναι ποτάμι, λίμνη ή θάλασσα εγώ νιώθω ότι είμαι στο παράδεισο. Μια βόλτα δίπλα σε κάτι από αυτά τα υγρά στοιχεία και βρίσκω αμέσως την ηρεμία μου. Μάλιστα, κάτι πρωτόγνωρο που συνέβη πρόσφατα είναι ότι όταν έκανα την πρώτη μου βουτιά στη θάλασσα για φέτος (αυτό ήταν πολύ νωρίς ακόμη και για μένα) και βγήκα από το νερό ήταν κυριολεκτικά σαν να βγήκε άλλος άνθρωπος από μέσα. Είχα από πριν ηρεμήσει με μια βόλτα που είχα κάνει δίπλα στη θάλασσα αλλά όταν μπήκα και βγήκα από το παγωμένο νερό, κυριολεκτικά μεταλλάχτηκα. Δε μπορώ να εξηγήσω ακριβώς το τι έγινε, απλά εγώ ένιωσα μια απέραντη γαλήνη, σαν η θάλασσα να μου πήρε ότι βάραινε η ψυχή μου…

Πάντα η θάλασσα ήταν η παρηγοριά μου και γι αυτό πάντα προτρέπω κάποιον με ντέρτια να πάει μια βόλτα κοντά σε υγρό στοιχείο να ηρεμήσει… Βέβαια, τώρα τελευταία, έχω άλλη μια πρόταση… τη γυμναστική! Για μένα είναι υποκατάστατο του συναισθήματος που νιώθω με τη θάλασσα (σαν την σοκολάτα με το σεξ ;) ), αλλά κάνει και εκείνη την δουλειά της… διώχνει την ένταση… Γι’ αυτό, ίσως η καλύτερη λύση θα ήταν ο συνδυασμός τους, δηλαδή  γυμναστική στην παραλία, μέσα ή έξω από το νερό….jogging, yoga ή οτιδήποτε άλλο σας βοηθήσει να βγάλετε την όποια ένταση από  μέσα σας….

ΦΥΓΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ…

ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ… ΔΥΟ ΣΕ ΕΝΑ

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSR13VN2aF7BYaRRIyqQvTxLqcLrJOJx9kEy0M8fyJrYAkRYwzm


Σαράφη Βασιλική, Κοινωνιολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου