Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Artemis' Corner

Στίχοι καρδιάς

Πόσες φορές είσαστε έξω σε ένα μαγαζί με την παρέα σας και ο Dj έχει βάλει ένα κομμάτι και ξαφνικά αρχίζετε και πίνετε πιο γρήγορα ή κοπανιέστε στον ρυθμό τραγουδώντας το λες και η ζωή σας εξαρτάται από αυτό? Πόσες φορές ξαφνικά έχει μπει ένα τραγούδι στο ράδιο και δυναμώνεται την μουσική μέχρι που το μπάσο κοντεύει να πάρει φωτιά?

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ορισμένα τραγούδια μου συμβαίνει συχνά… είναι αυτό που βγάζουν… όπως λέει και ο Οικονομόπουλος ¨είναι κάτι λαϊκά με κάτι στοίχους που μου καίνε την καρδιά ραγίζουν τοίχους¨. Κάπως έτσι λοιπόν είναι ορισμένα τραγούδια… συγκλονίζουν όλο μας το είναι… μας κάνουν να σκεφτόμαστε καταστάσεις, ανθρώπους και άλλα.

Συνήθως αυτά τα τραγούδια κρύβουν ένα μυστικό… ναι εντάξει θα μου πεις και η παρέα μου ξέρει το κομμάτι μου.. και όντως το ξέρουν.. και ορισμένοι θα ξέρουν και τον λόγο που είναι το κομμάτι σου.. αλλά κανένας άλλος στο εγγυούμαι δεν ξέρει τι πραγματικά σημαίνει για εσένα αυτό το κομμάτι για έναν και μόνο λόγο… είναι θέμα καρδιάς!!! Δεν γίνεται κανένας να νιώσει ακριβώς όπως νιώθεις εσύ!

Η μουσική είναι τέχνη όπως κάθε τέχνη είναι έκφραση! Γίνεται κομμάτι σου!! Νιώσε λοιπόν… βάλε το κομμάτι σου… είτε είσαι ερωτευμένος, είτε χωρισμένος, είτε απογοητευμένος, είτε οτιδήποτε που σου προκαλεί κάποιο δυνατό συναίσθημα βάλε μουσική!! Ξέσπασε.. τραγούδα ξανά και ξανά και ξανά τους ίδιους στοίχους και μην σε νοιάζει τι λένε οι άλλοι!!

Αυτοί οι στοίχοι καρδιάς είναι κομμάτι σου! 


Mελιγκώνη Άρτεμις 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου