Σάββατο 22 Απριλίου 2017

Smash Point: Anniversary Day


22 Απριλίου - Ημέρα της Γης.
Αγαπάμε και φροντίζουμε το περιβάλλον στο οποίο ζούμε.

Η ημέρα γης όπως και η ώρα της γης δεν είναι απλά μια μέρα που θυμόμαστε και κάνουμε εκδηλώσεις για να τιμήσουμε τη Γη. Είναι κάτι παραπάνω πολύ πιο σημαντικό! Είναι η αρχή της αλλαγής νοοτροπίας ως προς τη συμπεριφορά μας στο περιβάλλον… τη γνωστή οικολογία!

Η οικολογία δεν είναι μια απλή μόδα… δεν έχω τι να κάνω στη ζωή μου ας κάνω οικολογία… Επίσης, η οικολογία δεν υπάρχει μόνο τα τελευταία χρόνια… απλά τώρα άρχισε να αποκτά όλο και περισσότερους υποστηρικτές στην Ελλάδα, ενώ στο εξωτερικό έχει γίνει τρόπος ζωής εδώ και δεκαετίες…

Έχω ζήσει για ένα διάστημα στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Ελβετία, από τις ομορφότερες και καθαρότερες χώρες στον κόσμο. Εκεί έμαθα τι εστί οικολογία, να την υποστηρίζω και να κάνω το καλύτερο για το περιβάλλον στο οποίο ζω και θα ζήσουν οι απόγονοι μου. Οι περισσότεροι λοιπόν με το που αναφέρω ότι έχω ζήσει στην Ελβετία, το πρώτο πράγμα που μου λένε είναι «Ελβετία, τι καθαρή χώρα, όχι σαν την Ελλάδα που είναι βρόμικη» ενώ ταυτόχρονα ρίχνουν το τσιγάρο τους στο πεζοδρόμιο.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν πολλοί είναι ότι η Ελβετία δεν είναι από μόνη της καθαρή… ούτε οι άνθρωποι κάνουν οικολογία για να είναι στη μόδα… απλά ενημερώνονται από τους γονείς και τα σχολεία τους και μαθαίνουν να ζούνε έχοντας κάποιες συνήθειες υπέρ του περιβάλλοντος, της ανακύκλωσης, το πέταγμα των μικροσκουπιδιών σε κάδους και όχι στους δρόμους κτλ.  Άρα είναι θέμα παιδείας.

Η παιδεία είναι πολύ σημαντική και συνδέεται απόλυτα με την οικολογία. Ξέρετε πόσοι μου έχουν κάνει κριτική, του τύπου τι την θες την ανακύκλωση? αμάν με τα μπουκάλια που ανακυκλώνεις κτλ. Η άλλη κοινή αντίδραση είναι «Δηλαδή, θα σωθεί από μένα το περιβάλλον;» και η απάντηση μου είναι ΝΑΙ! Αν ο καθένας από εμάς αλλάξει τρόπο σκέψης, τότε ίσως κάνουμε έστω και μια μικρή διαφορά..!!!

Ας δείξουμε την παιδεία μας λοιπόν, αν μην μένουμε στα λόγια. Να αρχίσουμε τις πράξεις. Αντί να ζηλεύουμε την Ελβετία, ας κάνουμε την Ελλαδάρα μας καθαρότερη…!!!
Μπορούμε…. Θέληση να υπάρχει…..!!!!




Σαράφη Βασιλική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου