Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

V for Vassia

Για τον έρωτα...

«Εγώ δεν ζήτησα πολλά μου έφτανε μόνο η παρέα μας ! Μου έφτανε που ξύπναγα το πρωί και είχα μία τόσο έξυπνη και ευχάριστη συντροφιά να γεμίζει το βαρετό πρωινό μου ! Ήταν από τις φορές που καθόλου δεν με ένοιαζε τι γινόταν γύρω μου ! Ήθελα απλά να μιλάμε για ό,τι χαζό, βαρετό μου φαινόταν αν το συζητούσα με κάποιον άλλον με εσένα μου άρεσε.

 Δεν ξέρω αν ήταν ο τρόπος που τα έλεγες, ή αν εγώ σε είχα βάλει τόσο ψηλά γιατί αυτό ένιωθα ! Με είπες ονειροπόλα και είμαι! Όμως και εσένα θα σου άρεσε να μπορούσες να ζήσεις μαζί μου στον ροζ κόσμο μου, με τα πολλά συννεφάκια και την ζεστή, παιδική, χαζή αγκαλιά μου ! Το πρόβλημα μάτια μου είναι πως προσπαθούσες τόσον καιρό να μεγαλώσεις και να δεις την αλήθεια, που έχασες το παιδί μέσα σου !

Τρόμαξες που σου έπιασα το χέρι και σε πήρα αγκαλιά, φοβήθηκες ! Εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να σε φέρω στον κόσμο μου ! Στον δικό σου είσαι κάθε μέρα ! Και φυσικά για τα μάτια του κόσμου είναι υπέροχος ,αλλά και οι δύο ξέρουμε πως ο πολύς ρεαλισμός ,η υπερβολική γνώση της αλήθειας και η ωμμή οπτική γωνία των πραγμάτων μπορεί να σε κάνει σκληρό, δυνατό και εξυπνότερο από μένα αλλά σε κάνει ευτυχισμένο ;

Μα εγώ δεν ζήτησα να αναμετρηθούμε σε κάποια μάχη για να δούμε ποιός  έχει δίκιο, εγώ ζήτησα να μοιραστούμε τον ροζ κόσμο μου ! Να σε φιλοξενήσω για όσο θες ! Δεν ήθελα να σε φυλακίσω σε κάποιο χρυσό κλουβί !»

Οι άνθρωποι θέλουν να είναι και να νιώθουν ελεύθεροι! Δεν θέλουν να δεσμεύονται , να πνίγονται, ή να πιέζονται από κανέναν. Υπάρχουν όμως κάποιοι άνθρωποι που είναι ιδανικοί! Είναι σαν να γεμίζουν ότι κενό έχεις μέσα σου ! Είναι σαν να ξέρουν πώς να σου μιλήσουν , πώς να σου φερθούν χωρίς να σε τρομάξουν και αυτό όχι γιατί είναι μάγοι αλλά γιατί είναι για σένα !

Κάποιοι το λένε το άλλο σου μισό , κάποιοι το λένε κάρμικη σχέση εγώ το λέω τύχη! Είναι πραγματικά τύχη και τιμή να είσαι ο εκλεκτός που βρήκε το άλλο του μισό ανά τους αιώνες! Τιπότα δεν είναι δεδομένο και τίποτα δεν κρατάει για πάντα! Όταν θα έρθει θα το καταλάβεις από τις πρώτες κι όλας στιγμές ! Θα εκπλαγείς με την τόση ανεξήγητη έλξη και τα τόσα κοινά! Με το πώς μπορεί κάποιος να ξέρει τόσα για σένα ενώ ούτε εσύ, ούτε κανένας άλλος δεν του τα έχει πει! Απλά τα ξέρει ! Είναι αυτός που τελειώνει την φράση σου , αυτός που δεν χρειάζεται να του πεις πολλά διαβάζει τα μάτια σου!

Μπορεί να τρομάξεις στην αρχή, να μην ξέρεις πώς να το διαχειριστείς και να φρικάρεις! Πάρε μια βαθιά ανάσα και ζήσε το! Για σένα ήρθε και είναι δώρο! Οι μεγαλύτεροι έρωτες λένε κοιμούνται σε χωριστά κρεβάτια ... Μην τον αφήσεις για να κοιμηθείς αγκαλιά με τον φόβο σου...
Μην φοβάσαι να ζήσεις, να αγαπήσεις , να πονέσεις , να γελάσεις, να δείξεις ποιός πραγματικά είσαι γιατί μόνο όταν τσαλακωθείς θα βρεις την ευτυχία! Ο έρωτας και η αγάπη μάτια μου θέλει τόλμη όχι φόβο ! Και οι μεγάλοι έρωτες δεν γράφτηκαν πότε σε βίβλιο δεν έγιναν πότε ταινία και είναι εδώ στον πραγματικό κόσμο περιμένουν  να τους ζήσουμε! Μην στέκεσαι στα μέτρια , στα χλιαρά ζήσε στα άκρα και ζήσε το τώρα όχι το μετά!

Γκούβρα Βάσια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου