Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Society's Reflection

TRX: ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΣΩΜΑ

Δυστυχώς, δεν υπήρξα ποτέ στο παρελθόν οπαδός της άθλησης. Μέχρι που πήγα με τον αδερφό μου (που είναι το αντίθετο από μένα) στο γυμναστήριο να πάρει κάτι που ξέχασε. Και τότε…. είδα το ΤRX… Έρωτας με την πρώτη ματιά…

Ο έρωτας αυτός ήταν κάτι το αλλόκοτο για μένα που δεν αγαπούσα τη γυμναστική, δεδομένου ότι θεωρείται από τους “δύσκολους” τρόπους εκγύμνασης. Θυμάμαι ακόμα που έτρεξα να κλείσω δοκιμαστικό για να δω αν πράγματι αξίζει, και οι φίλοι μου με απέτρεπαν γιατί δε θα το άντεχα… Λαμβάνοντας δε υπόψη ότι το TRX ξεκίνησε από τον Αμερικανό πεζοναύτη, Randy Hetrick, ο οποίoς δε μπορούσε κάπως αλλιώς να γυμναστεί σε περίοδο ανάμεσα σε αποστολές, παρά με έναν ιμάντα από αλεξίπτωτο, σίγουρα, όπως μου έλεγαν, θα πέθαινα…
Μετά από ένα χρόνο που κάνω TRX όχι μόνο είμαι ολοζώντανη αλλά και πιο ανανεωμένη από ποτέ. 

Σε αυτό οφείλεται και ο καλός μου γυμναστής, ο Κώστας Μοσχίδης. Το τι τραβάει ο άνθρωπος αφήστε το καλύτερα. Νιώθω πολύ τυχερή που εκείνος ήταν  που μου έκανε το δοκιμαστικό και από τότε δεν τον αλλάζω με τίποτα…

Με τα δικά μου δεδομένα, έχει τα χαρακτηριστικά ενός πολύ καλού trainer. Με πωρώνει με τις εναλλαγές των ασκήσεων και με χωρίς υπερβολές,  για να αποκτήσω το ιδανικό σώμα.  Με πιέζει όταν βαριέμαι να κάνω μια άσκηση αλλά όταν πραγματικά δε μπορώ δε με πιέζει άλλο. Επίσης, φροντίζει να μην έχω τραυματισμούς. Λόγου χάρη, αν δει ότι πονάει το γόνατο μου όσο και να επιμείνω δε θα με αφήσει να γυμναστώ για λίγο, ώστε να μην έχω κάποιο τραυματισμό.  Επίσης, κάθε φορά που δεν είμαι καλά, εκείνος προσαρμόζει τις ασκήσεις… αν είμαι πτώμα δε θα με πιέσει.. αν είμαι στεναχωρημένη ή έξαλλη απλά θα με πεθάνει αλλά στο τέλος του μαθήματος θα μου έχει φύγει όλη η ένταση και θα νιώθω ήρεμη και έτοιμη ξανά για να αντιμετωπίσω το οτιδήποτε…

Οπότε η πώρωση και ένα καλός trainer είναι αυτοί που θα σε οδηγήσουν στο να αποκτήσεις ένα υπέροχο σώμα, και χωρίς Photoshop. Όπως προτείνει και ο Κώστας, καλό θα ήτανε το TRX να το κάνεις τρεις φορές την εβδομάδα ώστε να ξεκουράζονται οι μυς σου τις υπόλοιπες μέρες. Αν είσαι αρχάρια, όπως ήμουν εγώ, ξεκίνα με μισάωρα και όταν δυναμώσεις μπορείς να το αυξήσεις σε 50λεπτα, όπου στα 20 επιπλέον λεπτά θα κάνεις τρέξιμο για αερόβια γυμναστική που δίνει πιο γρήγορα αποτελέσματα.

Εν τέλει, ακόμα και σήμερα, έπειτα από σχεδόν ένα χρόνο που κάνω … δε ξέρω τι ήταν αυτό που με τράβηξε στο TRX… αυτό που ξέρω είναι ότι τσουκου - τσούκου τον στόχο μου το φθάνω… Ήδη οι κοιλιακοί έχουν αρχίσει να φαίνονται και χωρίς να είμαι πολύ πιστή στην υγιεινή διατροφή (ξέρω, ξέρω Κώστα, ντροπή μου)…



Αν χρειαστείτε περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να στείλετε μήνυμα, είτε σε εμάς είτε στο fb του Κώστα (https://el-gr.facebook.com/Kostas.Mosxidis)


Σαράφη Βασιλική 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου